Social Icons

Ahad, 30 Disember 2012

5 Teknik Merangsang Isteri Hingga Mengerang


Ada berbagai-bagai cara untuk merangsang isteri untuk beri isteri nikmat seks yang hebat sehingga kedengaran suara erangan yang seksi. Berikut adalah 5 cara yang popular:


Pertama: Peluk isteri dari belakang.

Kejutkan isteri anda dengan memeluk dia dari belakang. Kemudian anda hembuskan nafas anda di bahagian belakang lehernya. Percayalah haba yang keluar dari pernafasan itu akan memberi rangsangan pada isteri anda.

Kedua: Ganas tetapi lembut.

Rentap isteri anda dan rapatkan dia pada diri anda. Kemudian anda cium dia dengan penuh kasih sayang dan lembut. Perbuatan yang nampak ganas akan menakutkan isteri anda tetapi apabila anda layan dia dengan baik, dia akan mula terangsang kerana sensasi luar biasa yang di rasai emosinya.

Ketiga: Berbisik di telinga dia.

Bisikan kata–kata cinta di isteri anda. Berbisik adalah simbol pada perkara rahsia. Oleh itu, isteri anda boleh rasakan anda jujur bagi setiap bisikan yang anda beri. Isteri anda akan lebih terangsang akibat dari mesej–mesej seksual yang anda berikan melalui bisikan di telingannya.

Keempat: Pandang tepat pada mata isteri anda dan senyum.

Apabila anda memandang tepat pada mata isteri anda dan senyum, dia akan rasa sangat selesa dan yakin bahawa dia akan di puaskan pada malam tersebut. Isteri anda akan jadi sangat terangsang.

Kelima: Gigit manja bibir isteri anda.

Apabila isteri anda ingin mencium mulut anda, anda elak dan berikan gigitan manja di bibirnya. Kemudian anda cium dia sepenuhnya. Kemudian anda gigit bibirnya dan elak dari bercium. Cubalah, pasti sensasinya amat luar biasa.

Jika anda sudah menguasai 5 teknik di atas, yakinlah isteri akan mengeluarkan suara mengerang kerana nikmat seks tersebut.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...