Social Icons

Jumaat, 19 April 2013

Tips Mencipta Posisi Seks Sendiri


Mencipta kedudukan berhubungan intim yang tepat merupakan kewajiban bagi pasangan yang ingin merasakan puncak kenikmatan seks. Berikut ini ada beberapa tips yang boleh anda lakukan untuk boleh mencipta kedudukan seks yang anda sukai.

 
1. Siapkan tubuh yang fit dan berstamina
2. Carilah tetapan tempat yang unik ketika berhubungan seks (cari tempat selain di katil)
3. Lakukan pemanasan atau stretching terlebih dahulu sebelum berhubungan intim

Pertama, stamina yang fit sangat diperlukan sebelum berhubungan seks. Jika stamina anda cukup kuat, anda akan dapat mewujudkan ragam bentuk posisi seks yang anda inginkan. Salah satu jenis kedudukan seks yang sering dilakukan adalah lelaki diatas dan wanita dibawah.

Cubalah untuk membalik posisi tersebut, jadi wanita yang ada diatas dan lelaki yang ada dibawah. Disini anda akan dapat merasakan rasa yang baru ketika berhubungan intim.

Secara tidak langsung anda boleh melihat keindahan bahagian tubuh pasangan lelaki anda yang sedang dalam posisi dibawah. Ditambah lagi, si wanita akan boleh menjadi lebih aktif pada kedudukan ini. Mereka boleh merangsang bahagian tertentu pada si lelaki untuk semakin ghairah ketika berhubungan intim.

Kedua, cari tempat yang unik untuk melakukan hubungan seks. Cubalah untuk berhubungan seks di sofa atau di atas meja jika itu cukup kuat.

Dengan melakukan hubungan seks diatas meja atau sofa, anda akan boleh meraskan sensasi baru dalam berhubungan seks.

Bagi sesetengah kaum lelaki, hal ini akan membuat meraka semakin sexy untuk menggauli si isteri. Sofa boleh menjadi pilihan alternative bagi anda yang sudah bosan berhubungan di katil setiap harinya.

Ketiga, lakukan stretching terlebih dahulu sebelum berhubungan intim. Hal ini penting bagi anda supaya boleh membuat bahagian intim sang wanita menjadi panas dan bersedia untuk berhubungan intim dengan pasangannya.

Streching yang anda lakukan ada pelbagai banyaknya mulai dari berciuman, berpelukan, sampai dengan membiarkan pasagan lelaki anda memeluk anda dari belakang. Selain boleh membuat hubungan emosional semakin meningkat, ghairah seks juga akan bertambah nantinya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...