Social Icons

Ahad, 9 Jun 2013

Cara Dahsyat Menikmati dan Memainkan Buah Dada


Payudara setiap wanita merupakan anugerah tersendiri yang kewujudannya sering dijadikan simbol seks. Payudara merupakan bahagian tubuh wanita yang mudah sekali menerima rangsangan ketika melakukan aktiviti hubungan seks.


Payudara merupakan ciptaan yang sangat cantik dan erotik! Payudara tercipta dengan sempurna untuk membawa pemilik dan pasangannya melayang nikmat dalam kebahagiaan saat payudara dimainkan.

Kerana bentuknya yang indah, kencang, merangsang dan menghairahkan payudara kerap mendatangkan beberapa risiko apabila 'dinikmati' dengan cara-cara atau teknik yang salah.

Jom semak beberapa teknik bermain dengan payudara isteri anda.

Teknik meramas payudara

Lakukan teknik meramas buah dada ini secara lembut dengan bergerak memutar. Jangan sekali-kali menarik buah dada pasangan anda keluar atau mencengkamnya dengan kuat, hal ini boleh mengakibatkan otot payudara menjadi kendur apalagi jika dilakukan dalam masa yang lama.

Teknik meramas ini konon juga merupakan usaha rangsangan dengan pembesaran hasil pada payudara manakala dilakukan dengan betul.

Beri sentuhan pada payudara sama dengan variasi bentuk dan saiz payudara, terdapat juga variasi dalam permainan seks yang tiap-tiap pasangan sukai.

Sebahagian wanita senang ketika dirangsang dengan sangat hebat, sebahagian lain lebih senang dengan sentuhan-sentuhan ringan dan lembut yang merata antara payudara kanan dan kiri.

Mainkan dengan mulut

Payudara begitu lazat, hingga anda sentiasa ingin memasukkannya ke mulut anda. Sekali anda telah 'berkenalan' dengan payudara pasangan melalui sentuhan tangan, suasanapun menjadi hangat dan basah.
 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...