Social Icons

Selasa, 11 Jun 2013

Tips Jangkau G-Spot Masa Berhubungan Seks


Titik sensasi seks perempuan yang bernama G-spot letaknya memang tersembunyi, namun akan dengan mudah boleh diketahui. Bila titik sensitif ini disentuh, maka akan memberikan kenikmatan yang luar biasa, dan juga boleh membawa perempuan "melambung" mencapai orgasme, bahkan juga multiorgasme.


Semasa hubungan seksual, titik G-Spot boleh tersentuh oleh alat genital lelaki berapa pun panjangnya,  berapa pun ukurannya. Besar, kecil, panjang ataupun pendek akan boleh mencapai titik ini.

Kerana, titik g-spot ini hanya sekitar 3-4 cm dari mulut vagina. Maka, tak perlu bersusah untuk boleh menyentuhnya. Ada posisi seksual yang paling mudah untuk dijangkau oleh zakar pendek sekalipun, iaitu posisi resmi woman on top.

"Atur saja agar zakar masuk melalui sudut yang tepat, sehingga mampu menyentuh dinding bahagian depan vagina. Sebahagian besar kedudukan sesuai untuk bermain dengan G-Spot.

Bagi penggemar kedudukan woman on top, pasangan perempuan perlu mendorong tubuhnya sedikit condong ke belakang dan sedikit mengangkat pinggul dengan menggunakan tangan untuk menyokong berat badan.

Pada masa zakar sudah menelusup dan penembusan sempurna dilakukan. Maka lakukan gerakan naik turun. Perlahan saja tapi mesti dilakukan dengan mantap. Posisi seks ini memang mudah kerana kelajuan gerakan boleh diatur oleh pasangan perempuan. Dengan begitu, maka titik G-Spot akan dapat dengan mudah dirangsang.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...