Social Icons

Khamis, 19 Jun 2014

Main-main dengan Buah Dada masa Berhubungan Intim


Aset wanita ini boleh memberikan kenikmatan luar biasa. Lelaki pun dibuat tergila-gila olehnya. Tapi, kebanyakan perempuan tak sedar bahawa payudaranya boleh memberikan pelbagai kepuasan.

"Sebahagian besar penyelidikan diarahkan untuk menjaga kesihatan payudara dan sedikit yang mengetahui bagaimana perempuan boleh menikmati payudaranya semasa berhubungan seksual. Payudara berperanan penting untuk menyenangkan wanita dan lelaki. Berikut antara langkah yang boleh membantu anda mendapat kenikmatan ganda:

 

Memeluknya
   
Ketika pasangan membelai aset anda, otak akan melepaskan oxytocin. Hormon cinta ini boleh dicetuskan dengan pelukan dan orgasme, memupuk perasaan terikat yang kuat antara anda dan pasangan.

Untuk memaksimumkan kesannya, ketika perempuan berada di atas, biarkan lelaki duduk dan anda merangkulkan tangan ke lehernya serta menekan aset anda di dada lelaki. Atau pada kedudukan mubaligh, tarik lelaki mendekati anda hingga buah dada anda menyentuh dada lelaki. Cara ini akan meningkatkan keintiman dan keghairahan kerana meningkatkan aliran darah anda sehingga payudara terasa hangat.

Godaan payudara

Cara yang boleh memastikan lelaki tegang adalah menjadikan payudara sebagai perhatian secara langsung. Malah, sentuhan sensual boleh memberikan sensasi yang menyeronokkan di payudara anda.

Untuk memastikan bukit anda menjadi hidup tanpa menyentuhnya, biarkan lelaki anda meletakkan hujung jarinya dengan lembut di tulang dada (bahagian tengan dada) kemudian gerakkan ke payudara serta gambarkan lingkaran di seluruh kawasan. Cara ini akan merangsang rambut mikroskopik di payudara anda dan saraf halus di bawah permukaan kulit sehingga mendorong kebahagiaan.

Nikmati sensasi baru

Lelaki anda mungkin hebat jika menggunakan tangan, tapi cubalah meminta lelaki untuk menyentuh dada anda dengan sesuatu yang tidak diduga-duga. Rasakan kelembutan jersi, body lotion, atau kain sutera yang memastikan seks lebih mendebarkan.

"Perkenalkan pelbagai jenis sensasi untuk cuba sentuhan yang tidak biasa selama berhubungan intim, buatlah agar si lelaki menyentuh dada anda dengan sepasang pakaian sutera, menggelitik puting dengan kain atau krim lembut. Dan jangan abaikan manfaat dari tubuh si lelaki.

Fokus pada areola

Puting selalu menjadi perhatian. Tapi, daerah ini bukan yang paling sensitif dari payudara wanita. Daging di atasnya areola (kulit berwarna yang mengelilingi puting) merupakan bintang persembahan sesungguhnya.

Puting menjadi zon erotik utama, tapi itu sebahagian kerana mereka yang begitu kelihatan. Namun, kajian telah menunjukkan bahawa wanita merasakan sensasi yang lebih menyenangkan di atas mereka. Lelaki boleh menggoyangkan hujung lidahnya di bulatan tersebut.

Memaksimumkan ukuran

"Sesetengah perempuan tidak mempunyai kesempatan untuk menikmati payudara selama seks (seks solo).

Tapi kaum wanita, terlepas dari ukuran bra, setiap wanita mempunyai jumlah hujung saraf yang sama dan mempunyai keseronokan yang sama pula. Para pakar mengatakan payudara boleh lebih besar hingga 25 peratus semasa terangsang.

 

3 ulasan:

jelly gamat gold g berkata...

waduhh tanpa dii tuliskan itu sudahh pastii akan terasa boss
tapii bagus banget buat penganten baru hehehehe

jelly gamat gold g berkata...

waduhh tanpa dii tuliskan itu sudahh pastii akan terasa boss
tapii bagus banget buat penganten baru hehehehe

Tanpa Nama berkata...

Memang betulseks perlu d lakukn selalu baru keintiman tu ada setiap masa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...