Social Icons

Selasa, 27 Ogos 2013

10 tanda isteri kecewa dengan GAMES anda


Wanita jarang atau mungkin hampir tidak pernah menunjukkan kekecewaannya kepada suami, terutama jika berkaitan dengan masalah ranjang dan emosional. Wanita lebih suka menunjukkan kekecewaannya melalui isyarat-isyarat yang terkadang si suami tak mampu untuk menekanya. Jika isteri telah berubah menjadi dingin dan acuh tak acuh, masalahnya mungkin lebih bersifat emosi daripada fizikal.

  
Diperturunan dibawah ini tanda-tanda jika isteri tidak berpuas hati dengan suami:

1. Menjauhkan diri dari anak-anak

Salah satu isyarat yang ditunjukkan isteri bahawa dia tidak puas adalah dengan menjauhkan diri dari berdekatan dengan anak-anak.

"Dia mungkin menolak menjaga keperluan anak-anak kerana dia berharap suami mengetahui bahawa keperluannya tidak dipenuhi. Apa yang dia lakukan adalah meminta suami untuk bercakap.

2. Shopping
Ketika isteri merasa tidak puas, dia akan melepaskan perasaan kekecewaannya dengan cara khas wanita, membeli-belah.

"Beberapa wanita menganggap membeli-belah sebagai terapi untuk memenuhi keperluan dirinya sendiri,"
 

3. Bertambah berat badannya

Cara lain yang digunakan untuk melampiaskan kekecewaan wanita adalah dengan banyak makan.

"Wanita
mengimbangi kurangnya seks dengan makan lebih banyak untuk memberi makan hasrat seksual mereka yang kelaparan. 

4. Lebih banyak bekerja

Lebih banyak melakukan aktiviti di luar rumah dan menyibukkan diri mungkin merupakan usaha untuk memutuskan hubungan dengan suami.

5. Menyindir suami

Kerana wanita memang tidak mahu mengatakan kekesalannya dengan lantang, dia akan memberikan perkataan-perkataan yang seolah-olah tidak sengaja untuk menyindir suami.
 

6. Masturbasi

Masturbasi adalah petanda jelas bahawa isteri tidak merasa puas menikmati hubungan ranjangnya bersama suami.

"Jika dia bermasturbasi lebih sering dari biasanya, itu petanda bahawa suami tidak mengurus semua keperluan seksualnya dengan baik. Tanyakanlah apa yang dia mahu. Jika dia malu-malu, katakanlah 'Aku tahu bahawa aku tidak menyenangkan, tapi aku ingin menyenangkanmu. Apakah ini apa yang kau suka?

7. Berubah Menjadi Nakal

Terkadang isteri tiba-tiba berubah menjadi nakal atau liar. Perkara itu dilakukan untuk menunjukkan kepada suami bahawa ia sudah bosan dengan permainan seks yang lampau.

"Jika dia membawa pulang mainan seks atau menyarankan menyewa video dewasa, mungkin dia berfikir bahawa corak lama tak lagi berkesan untuknya.

8. Berubah Menjadi Sangat Pasif
Ada kalanya wanita menjadi sangat pasif dan tidak banyak bertindak balas rangsangan seksual. Itu adalah petanda dia mempunyai ketidak puasan. Masalahnya boleh jadi bukan mengenai seks.

"Tidak banyak bergerak selama hubungan seks dan menjadi kurang responsif adalah isyarat pengeluaran yang jelas. Satu-satunya cara untuk mengetahui apa yang terjadi adalah dengan berbincang.

9. Menjadi Lebih Seksi
Wanita yang kurang berpuas hati hasrat seksualnya juga boleh menjadi lebih proaktif agar suami bertindak balas keperluannya. Misalnya, berpenampilan lebih seksi di depan suami.

"Dia menghantar mesej bahawa ia adalah makhluk seksual, kerana dia mengira si suami sudah melupakannya.

10. Menjadi Lebih Kritikal dari Suami

Kebahagiaan isteri tidak hanya ditentukan di tempat tidur, tapi juga dari perhatian dan berhampiran dengan pasangannya. Ketika tiba-tiba isteri menjadi lebih kritikal, hal ini adalah sebagai peringatan bahawa si suami tidak memperhatikan dirinya selain di tempat tidur.

"Kepuasan boleh datang dari perasaan dihormati, dicintai, dihargai, dan diinginkan secara emosional dan fizikal.
 
 
 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...