Social Icons

Sabtu, 31 Ogos 2013

Inilah Posisi Seks Pilihan Isteri Masakini


Sebagai perempuan, biasanya anda lebih suka dimanja dan dilayani ketika melakukan hubungan seks. Adalah hal yang biasa jika anda juga punya beberapa posisi seks yang anda sangat sukai. Sesetengah perempuan memilih posisi seks kegemaran mereka kerana lebih selesa dan lebih memuaskan.


Maka apa saja posisi seks yang menjadi pilihan buat para perempuan ini? Berikut ini ada beberapa posisi seks yang mungkin anda suka juga. Anda boleh terus mempraktikkan bersama suami.
 
 
Pertama, anda boleh memilih kedudukan berdiri sebagai posisi seks yang paling best. Ini akan membuat kedudukan zakar dan G-spot sangat dekat sehingga kedudukan ini dianggap sebagai kedudukan yang paling membuat perempuan puas.

Namun sebaiknya jika anda senang dengan kedudukan ini, anda mempunyai pasangan dengan tinggi badan yang sama. Jika anda lebih rendah berbanding suami anda, kedudukan ini akan sangat sukar dilakukan. Anda sebaiknya menggunakan alas untuk menambah tinggi.

Kedua, posisi seks doggy style juga boleh menjadi kedudukan seks yang paling membuat perempuan bahagia. Kedudukan ini akan membuat perempuan lebih cepat orgasme. Lelaki juga sangat mudah mencari G-spot dari istrinya.

Dengan menggunakan posisi doggy style, ternyata perempuan dan lelaki boleh mengeluarkan sisi liarnya. Ini akan membuat hubungan seks semakin lebih menarik dan tentu saja memuaskan.

Namun sebaiknya tekanan zakar janganlah terlalu kuat agar anda tidak merasa kesakitan. Sebaiknya berbincang terlebih dahulu dengan suami anda jika memang tusukkan zakarnya terlalu kuat dan membuat rahim atau perut terasa sakit.

Ketiga, kedudukan women on top juga sangat disukai oleh perempuan. Sebabnya tentu lebih jelas kerana ketika dalam posisi ini, perempuan akan dengan mudah mengawal suami dan juga menentukan bila untuk orgasme.

Perempuan punya kuasa penuh dalam kedudukan ini. Lelaki sendiri lebih banyak diam dan boleh melakukan gerakan yang menggoda misalnya menyentuh payudara anda atau perkara-perkara lain.

Dalam kedudukan ini, ternyata perempuan akan semakin menunjukkan sisi liarnya kerana benar-benar mendapatkan kedudukan zakar yang tepat di G-spot mereka. Lelaki juga akan sangat menikmati permainan dari perempuannya.

Keempat, posisis seks pilihan lain adalah mubaligh klasik. Kedudukan ini adalah kedudukan yang sangat umum dilakukan kerana perempuan dan laki-laki akan saling berhadapan.

Kedudukan ini ternyata akan membuat romantisme anda dan pasangan semakin mudah terbentuk. Anda boleh menyertai kedudukan ini dengan melakukan ciuman, pelukan yang erat dan juga hubungan mata.

Kelima, posisi duduk juga membuat perempuan benar-benar menikmati permainan dari suaminya. Perempuan akan naik ke pangkuan suami dan biasanya akan disertai dengan gerakan memeluk, mencium, atau gunakan hubungan mata untuk semakin menarik ghairah dari suami. Kedudukan seperti ini juga akan membuat anda kelihatan seksi.
 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...