Social Icons

Sabtu, 20 Oktober 2012

Cara Memuaskan Nafsu Isteri


Jika anda suami yang mahu tercari-cari cara untuk memuaskan isteri anda, ada beberapa tips yang anda boleh praktikan untuk kebahagian seks anda.

Cara pertama : Tenang

Jangan gelojoh atau seperti kehilangan arah apabila mengadakan hubungan seks. Tenangkan minda anda dan rancang strategi untuk memuaskan isteri anda. Mulakan dengan permainan foreplay dan seterusnya persetubuhan. Seks yang berjaya adalah melalui langkah yang teratur mengikut langkah-langkah.

Cara kedua : Rangsang bahagian badan isteri selain vagina dahulu

Pada permulaan permainan, anda rangsang bahagain selain vagina dahulu. Lakukannya secara perlahan – lahan. Apabila anda merangsang bahagian badan yang lain, isteri anda akan fokus dan mula mengarah anda untuk rangsang bahagian vagina. Apabila anda sentuh dan mula merangsang bahagian vagina, dia akan alami orgasm yang hebat kerana seluruh mindanya tertumpu pada bahagian tersebut. Langkah yang teratur ini sudah pastinya meningkatkan lagi orgasm nya dengan lebih cepat.

Cara ketiga : Cium seluruh badan isteri anda

Apabila anda mencium seluruh badan isteri anda, dia akan rasa anda sangat sayang pada dia. Jadi, dia orgasm yang dia akan peroleh adalah lagi hebat kerana kasih sayang yang anda tunjukkan. Apabila bersetubuh dilakukan dengan kombinasi kasih sayang dan ghairah, isteri anda sudah pastinya merasa kepuasan dua kali ganda. Oleh itu, memainkan peranan dalam merasang tubuhnya mewujudkan perasaan sayang kerana ia adalah simbol tanda sayang anda padanya.

Cara keempat : Jelajah seluruh bahagian vagina isteri anda

Jangan hanya tumpukan pada bahagian lubang/lurah vagina dan klitoris/kelentit sahaja, rangsang juga bahagian yang lain dan vagina. Ini kerana bahagian sensitif wanita adalah tidak tentu dan mungkin ada bahagian yang lebih sensitif di sekitar vagina yang anda tidak tahu. Amat penting untuk anda mengkaji dan memahami bahagian yang mudah terangsang pada tubuh isteri anda.

Tanggunjawab suami kepada isteri dalam seks adalah memastikan ia berasa puas dengan nikmat yang anda berikan. Oleh itu, anda perlu pastikan anda tidak terlebih dahulu klimaks atau sekurang-kurangnya anda perlu pastikan di lebih cepat orgasm sebelum anda yang tiba. Ada beberapa tips yang boleh membantu anda untuk mempercepatkan orgasm isteri anda.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...