Social Icons

Sabtu, 20 Oktober 2012

Seks Dengan Isteri Orang



Seks dengan isteri orang?? Pasti anda pernah dengar dan biasa dengar kebanyakkan kisah seperti ini kan?? Persoalannya, kenapa ada isteri yang sanggup menduakan suami untuk melakukan seks dengan orang lain?? Adakah sisuami tidak dapat memuaskan nafsu is isteri?? mari kita sama-sama renungkan..

Mungkin bagi kaum lelaki atau suami kepuasan seks hanyalah memancutkan air mani di dalam faraj isteri. Tetapi, adakah si isteri benar-benar puas dengan cara itu?? Mampukah si suami bertahan lama di ranjang sebelum memancutkan airmaninya di dalam faraj isteri??

Inilah masalahnya.. sisuami hanya memikirkan kepuasannya tanpa memikirkan kepuasan isteri sekali. Jika isteri tidak puas, inilah yang menyebabkan isteri akan mencari kepuasan di luar.. Lagi satu, si suami jangan sesekali mengambil mudah jika si isteri mengadu atau mengeluh, zakar suami lemah, zakar suami kecil, isteri tidak puas dengan layanan suami di ranjang dan pelbagai lagi masalah yang isteri luahkan berkaitan seksual di ranjang.

Sisuami harus bertindak segera dan cuba mencari penyelesaian bagi setiap masalah yang dihidapi di ranjang ketika berhubungan seks dengan isteri. Ingat!!! Bukan hanya wang ringgit yang menjadi taruhan tapi kepuasan seks juga merupakan jaminan kesetiaan dan kebahagiaan bagi setiap pasangan suami isteri.

Bukan menjadi satu kesalahan atau pun dosa jika sisuami berikhtiar atau mencari jalan bagi menyelesaikan permasalan tubuh yang dialaminya. Kepada para suami janganlah segan silu untuk membeli atau mencuba produk-produk kesihatan yang mampu membaik pulih senjata kelakian anda dan mengeratkan semula hubungan suami isteri yang dingin kerana zakar anda tidak berfungsi dengan sepatutnya. Renung-renungkanlah...


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...