Social Icons

Sabtu, 20 Oktober 2012

Cerita Main Seks | Seorang Wanita Kuat Seks



Ada satu kisah seorang wanita yang sangat kuat seks. Dia telah berkahwin dengan pelabagi lelaki.. Tetapi masalahnya setiap lelaki yang di kahwininya tidak dapat memuaskan nafsunya kerana lemah batin, zakar kecik dan yang paling sedih ada juga yang mati pucuk..

Maka dia sentiasa meminta cerai dari suami-suaminya hanya kerana tidat puas seks di ranjang. Suatu hari, wanita tersebut membuat pengiklanan di dalam facebook, twitter, dan laman-laman iklan yang untuk mencari bakal suami yang kuat di ranjang, tidak suka memukul dan memaksa, yang paling penting ada zakar yang besar, panjang dan kuat.

Setelah sebulan wanita tersebut menanti, akhirnya ada jejaka yang telah tertarik dengan iklanya di internet. Wanita tersebut menjemput lelaki yang bertuah itu datang kerumahnya pada malam jumaat. Kali ini wanita tersebut ingin cuba dulu kehebatan lelaki itu di ranjang sebelum ia terima untuk mengahwini lelaki itu..

Sedang wanita tersebut bersiap-siap dan berwangi-wangian serta menegenakan pakaian tidur seksi, tiba-tiba pintu rumahnya di ketuk dengan kuat.. Wanita tersebut mula berdebar dan sudah pasti lelaki yang di nanti telah tiba. Wanita tersebut berlari membuka pintu.. Alangkah terkejutnya wanita tersebut apabila pintu di buka, terdapat seorang lelaki yang duduk di atas kerusi roda elektronik dengan pakaian kemas dan berkain pelekat.

Keadaan lelaki itu seperti orang kurang upaya dengan tangannya yang pendek, kaki yang pendek. Wanita tersebut bertanyakkan, adakah anda lelaki yang akan bersama saya malam ini?? Lelaki itu menjawab “ya”.. Satu kemushkilan di dalam pemikiran wanita tersebut.. Bagaimana lelaki tersebut mengetuk pintu rumahnya sedangkan tangan dan kakinya tidak sampai.

Maka ia bertanya kembali, “bagaimana cara saudara mengetuk pintu rumah saya dengan kuat, sedangkan tangan dan kaki saudara tidak sampai untuk mengetuk pintu..”.. Lelaki tersebut tersenyum dan menjawab, “Hanya tangan dan kaki saya je yang pendek tetapi Zakar saya panjang, besar dan kuat..”.. Wanita tersebut terkejut.. Lalu berkata, ” So tadi saudara mengetuk pintu rumah saya dengan…..”

Wanita tersebut telah mula ketakutan.. Jika pintu boleh di ketuk dengan kuat, bagaimana pula nasibnya malam ni??

Cuba Anda fikirkan bagaimana nasib wanita tersebut… hehehehehe


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...