Social Icons

Isnin, 22 Oktober 2012

Kualiti zakar yang boleh beri kepuasan pada isteri



Semua  wanita tahu, faktor paling utama yang boleh memberi mereka kepuasan ketika melakukan hubungan seks adalah kualiti zakar yang di miliki pasangan mereka. Jika zakar yang di miliki pasangan pasangan mereka  menepati kualiti yang mereka mahu, mereka yakin boleh rasa puas ketika melakukan hubungan seks.


Kualiti zakar yang selalu di dambakan setiap wanita adalah zakar yang keras, panjang, besar dan tahan lama. Semua lelaki berpeluang untuk dapatkan zakar yang keras, panjang, besar dan tahan lama jika mereka berusaha untuk dapatkannya. Ia adalah mitos jika anda tidak mampu perbaiki kualiti zakar anda kerana zakar juga seperti anggota badan anda yang lain iaitu boleh di perbaiki atau boleh berubah. Contohnya perut yang gemuk boleh di kuruskan dan otot tangan boleh di perbesarkan.

Kenapa zakar yang keras panjang, besar dan tahan lama boleh memberi kepuasan kepada wanita?

Zakar yang keras akan menekan dinding vagina dengan keras dan secara tidak langsung ia menekan sel – sel sensitif yang ada di dalam bahagian dalam vagina. Akibatnya wanita akan rasa puas dan rasa nikmat ketika melakukan hubungan seks.

Seperti yang anda tahu vagina mempunyai tujuh makam di mana setiap makam akan memberi rasa nikmat yang hebat pada wanita jika berjaya di tembusi. Hanya zakar yang panjang dan besar boleh menembusi ketujuh – tujuh makam vagina.

Selain itu, zakar yang tahan lama akan membenarkan wanita untuk menikmati tusukan dengan lebih lama di vagina mereka. Secara tidak langsung, mereka akan rasa puas ketika bersetubuh dengan anda.

Kesimpulannya, jika anda ingin puaskan pasangan wanita anda iaitu isteri anda, anda perlu sentiasa menambah baik kualiti zakar anda dari semasa ke semasa. Tiada yang lebih bahagia apabila anda bangun pagi dan berfikir yang anda mampu atau sudah puaskan isteri anda ketika melakukan hubungan seks. Kelakian kita akan lebih menyerlah apabila kita mampu memberi kepuasan kepada isteri kita.

Bagi mereka yang menghadapi masalah seperti diatas disarankan mencuba LastingLust Serum dan Lasting Intensive Oil dan pasti produk ini tidak akan menghampakan anda dan pasangan.



1 ulasan:

Unknown berkata...

Menarik baca kisah ni tetapi sukar untuk buat penilaian. Saya pernah beberapa kali menghantar kawan-kawan berubat dalam kes lemah syahwat ni. Menurut pendapat pengamal traditional selatan tanah air, Ustaz Adi Wijaya yang tinggal di Kampong Belahan Tampok, Rengit, Batu Pahat dan mengajar di daerah pontian, masaalah lemah syahwat ini bukan menyerang lelaki sahaja tetapi perempuan juga boleh kena masaalah lemah syahwat yang dikenali dengan dingin seks. Berbagai punca boleh mengakibatkan lemah syahwat seperti pemakanan, urat, darah, mental dan tak kurang juga masaalah yang berpunca dari ilmu hitam ataupun sihir. Lain masaalah lain cara rawatannya, jadi kenalah jumpa mereka yang pakar. Kita wajib yakin, setiap penyakit itu dating dengan takdir Ilahi tetapi sebagai mahluk kenalah berusaha ikhtiar mencari penawar (ubat). Nasihat saya untuk kebaikan bersama, berhati-hatilah memilih pakar perubatan tradisional dalam masyarakat hari ini….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...